یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي WRC FIA World Rally Championship 4 براي PC

۸ بازديد

دانلود بازي WRC FIA World Rally Championship 4 براي PC


50,955 بازديد

بازي رالي قهرماني جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  يكي از بازي هاي مهيج در سبك Racing ميباشد كه توسط شركت Black Bean Games براي كنسول هاي PS3 ريليز شده است. اين بازي مسابفات رالي جهاني را كه هر ساله بصورت رسمي برگزار ميشود و شركت كنندگان از كشور هاي مختلف حاضر ميشوند را به بازي ميكشد. هر فصل اين مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است كه هركدام در كشور مختلفي برگزار مي‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شيوه امتيازدهي فيا امتياز داده‌ مي‌شود. بازي در جاده هاي خاكي پر و پيچ و خم به وقوع ميپيوندد و شما بايد با تسلط كامل و به كمك ترمز دستي ماشين را در جهت هاي مختلف با بالاترين سرعت كنترل كنيد, دقت كنيد سرعت ماشين به دليل دارا بودن موتورهاي ۱۶۰۰سي‌سي سوپرشارژشده كمي دشوار است!بازي به دو بخش قهرماني و زماني تقسيم شده و شما در بخش قهرماني بصورت پله اي بايد از رقيبان عبور كنيد و در نهايت در مسابقات فيا عنوان قهرماني را نصيب خود كنيد.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گيگابايت به پست اضافه شد|

 

 

در بخش زماني بازي ۴ WRC: FIA World Rally Championship شما بايد به فكر زدن ركورد در كوتاه ترين زمان باشيد, بازي از آنجايي جذاب ميشود كه شما ركورد خود را در تابلوهيا جهاني ثبت ميكند و با قهرمانان آنلاين مسابقه ميدهيد. بازي از موتور گرافيكي بسيار خوبي بهره ميبرد طوري كه تمامي عوامل بصورت واقعي به تصوير كشيده شده اند  همچنين شركت بلك بين گيم پلي را طوري پايه گذاري كرده كه گيمر احساس رانندگي در جاده هاي بياباني و جنگلي به وي دست دهد تا بتوانيد خود را در اوج سرعت جاي راننده اصلي قرار دهد.

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7
Processor: Intel™ 2.4 GHz or similar
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 8800 GT or AMD® Radeon™ HD 3870 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 512 MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4100 MB available space

 

سيستم پيشنهادي:

OS: Windows®XP™, Windows®Vista™, Windows®7
Processor: Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or above
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ 9000 series or above, AMD® Radeon™ HD4000 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 1 GB video memory. Laptop versions of these cards are not fully supported.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4100 MB available space

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 

نسخه فشرده ۳.۸ گيگابايتي BlackBox بازي:

نسخه فشرده سالم بازي توسط گروه BlackBox عرضه شد. در اين نسخه تنها زبان هاي غير از زبان انگليسي از بازي حذف شده اند و هيچ گونه تغيير در ويديوها، صداها و تكسچرهاي بازي صورت نگرفته و داراي كيفيت اوريجينال خود مي باشند.

 

توضيحات نصب نسخه BlackBox بازي:

ابتدا آنتي ويروس خود را به كل غير فعال نماييد. حال به اكستركت پارت ها بپردازيد و فايل هاي ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا كنيد. فايل اجرايي Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. دقت داشته باشيد كه بازي بر روي ويندوز ۷ تست شده و سالم مي باشد. فايل هاي آپديت بازي در فولدر Redist موجود مي باشند كه پس از نصب بازي ، تمامي آپديت هاي موجود در اين پوشه را در صورت نياز نصب نماييد. بازي به طور خودكار كرك مي شود، ولي اگر نياز به كرك بازي داشتيد، مي توانيد از لينك آخر همين پست آن را دانلود نموده و طبق توضيحات آن، كرك را نصب نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد