شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Shadowrun: Dragonfall براي PC

۶ بازديد

دانلود بازي Shadowrun: Dragonfall براي PC


9,993 بازديد

Shadowrun Dragonfall افزونه يا DLC جديد بازي Shadowrun Returns است كه مستقل از نسخه هاي قبلي عمل كرده و نيازي به نصب آنها ندارد ، بازي Shadowrun يك بازي فانتزي و علمي در سبك نقش آفريني (rpg) و تاكتيكال است . اين نسخه از بازي شامل يك كمپين كامل است كه بيش از ۱۲ ساعت گيم پلي خواهد داشت همچنين شما در اين بازي به يك شهر جديد پا ميگذاريد كه از يك محيط گرافيكي زيبا و با كيفيت استفاده ميكند در كنار آن شخصيت هاي جديدي به بازي اضافه شده و آهنگ هاي جديد كه توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسيس ساخته شده.يكي ديگر از ويژگي هاي بازي Shadowrun Dragonfall هدايت يك تيم كوچك در بازي توسط شما است كه هر كدام از آنها ديدگاه ها و ويژگي هاي خاصي دارند و شما بايد با توجه به ويژگي هاي آنها در ماموريت ها از آنها استفاده كنيد.چند سلاح جديد هم به بازي اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

Shadowrun: Dragonfall PC-RELOADED

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد