شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Insurgency براي PC

۶ بازديد

دانلود بازي Insurgency براي PC


28,393 بازديد

Insurgency يك بازي شوتر FPS است كه شما را به فضاي نبردهاي نزديك و تن به تن خياباني ميبرد جايي كه پيروزي تيم شما بستگي به توانايي شما در تامين امنيت پايگاه هايتان و از بين بردن منابع دشمن است. سبك بازي اكشن و اين بازي هم همانند ديگر بازي هاي FPS بايد دشمن را نابود كنيد. بازي داراي ۶ مپ منحصر به فرد با همراهي ۱۲ بازيكن است و سازنده بازي را به دو حالت تقسيم كرده است، در حالت اول شما ميتوانيد با همراهي دوستان ماموريت ها را به پايان برسانيد و يا از يك پاسگاه مرزي در برابر حمله دشمنان دفاع كنيد. سازنده بازي بيشترين وقت خود را صرف طراحي خاص بخش multiplayer كرده است بطوري كه ۵ حالت بازي چند نفره تا سقف ۳۲ بازيكن پشتيباني ميشود. بيش از ۲۰ سلاح در اين بازي وجود دارد كه گيمر ميتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب كند، همچنين بازي Insurgency از قابليت ۳D VOIP(سيستم ارتباطي) و ساخت مپ هاي مختلف به وسيله Insurgency SDK و سيستم نوشتاري را پشتيباني ميكند

Insurgency PC-RELOADED

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS:Windows® 8/7/Vista/XP
Processor:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:Video card must be 512 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX®:9.0c
Hard Drive:6 GB HD space

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد