یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Assassin’s Creed Liberation HD براي PC

۴ بازديد

دانلود بازي Assassin’s Creed Liberation HD براي PC


اين بازي يك نسخه بازسازي شده از بازي زيباي Assassin’s Creed III: Liberation است. اين بازي در سبك Action-adventure است و شما را در جهاني بزرگ قرار مي دهد. جهاني كه به وسيله موتور قدرتمند AnvilNext زينت بندي شده است. شما در بازي در نقش يك كاركتر زن با نام Aveline de Grandpré هستيد. او يك Assassin آفريقايي – فرانسوي مي باشد و حوادث او را به يك آدمكش تبديل مي كند. اگر در گذشته اين عنوان را بر روي PlayStation Vita بازي كرده باشيد از قدرت ها و ضعف هاي داستاني اين بازي با خبر هستيد اما گرافيك حال با گرافيك قبلي قابل قياس نيست و گرافيك بسيار زيبا تر شده است و مشكلات زيادي رفع و بازي بهبود زيادي پيدا كرده است. بهبودي كه درخور كنسول ها نسل قبلي مي باشد! داستان Liberation كه در سال گذشته منتشر شد، به اين شرح است كه دختري دورگه بنام آويلين (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمي آيد. او از طريق واسطه مرموزي به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پيش مي رود و ماجراجويي هايش در خلال اين فرقه، يعني مبارزه با شواليه هاي معبد شروع مي شود. در بسياري از نقدهاي بازي، بر هدر رفتن شخصيت جديد و ديگر شخصيت اصلي موجود در اين نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و بايد گفت كه ماجراي بازي به همين جا ختم مي شود و خبري از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نيست. گيم پلي نيز همانند نسخه هاي اصلي، عناصر گردش آزاد در فضاي Open-World بازي را با خود به همراه دارد، اما برخي از مكانيزم هاي گذشته از اين نسخه حذف شده اند. شخصيت اصلي از ابزار لازم براي يك Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح هاي جانبي ديگري نظير شمشير، تبر و تپانچه استفاده مي كند، اما در مأموريت هاي بازي محدوديت هايي اعمال شده كه احتمالاً چندان مورد استقبال بازيكنان قرار نگيرد. سيستم مبارزه اي زنجيره اي و آشناي سري، بسيار سينمايي تر از گذشته به نظر مي رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، مي توان گفت كه اكثراً انگيزه اي براي درگيري هاي مستقيم نداشته و سعي بر اين بوده تا به صورت روش هاي مخفي-كارانه يا حتي گذشتن از سد دشمنان، بازي دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گيگابايت به پست اضافه شد|

 

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

نسخه فشرده ۱.۵ گيگابايتي BlackBox بازي:

نسخه فشرده سالم بازي توسط گروه BlackBox عرضه شد. در اين نسخه تنها زبان هاي غير از زبان انگليسي از بازي حذف شده اند و هيچ گونه تغيير در ويديوها، صداها و تكسچرهاي بازي صورت نگرفته و داراي كيفيت اوريجينال خود مي باشند.

 

توضيحات نصب نسخه BlackBox بازي:

ابتدا آنتي ويروس خود را به كل غير فعال نماييد. حال به اكستركت پارت ها بپردازيد و فايل هاي ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا كنيد. فايل اجرايي Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. دقت داشته باشيد كه بازي بر روي ويندوز ۷ تست شده و سالم مي باشد. هم چنين براي اجراي فايل نصب (Setup) بازي، شما بايد حتما پيش نياز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روي سيستم خود نصب داشته باشيد. فايل هاي آپديت بازي در فولدر Redist موجود مي باشند كه پس از نصب بازي ، تمامي آپديت هاي موجود در اين پوشه را در صورت نياز نصب نماييد. بازي به طور خودكار كرك مي شود، ولي اگر نياز به كرك بازي داشتيد، مي توانيد از لينك آخر همين پست آن را دانلود نموده و طبق توضيحات آن، كرك را نصب نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

  دانلود نسخه Blackbox بازي به صورت پارت هاي ۱ گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد