شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود DLC بازي Batman Arkham Origins Initiation براي PC

۴ بازديد

دانلود DLC بازي Batman Arkham Origins Initiation براي PC


32,702 بازديد

به روزهايي بازگرديد كه بتمني وجود نداشته و كنترل شخصيت جواني با نام بروس وين را در حالي كه وي مشغول به عمليات هنرهاي رزمي خود مي باشد به دست بگيريد. از فضاهاي جذاب بازي كه شامل جنگل بامبو و معبدي بر فراز كوه مي باشد لذت ببريد. اين پكيج شامل پوسته هايي از بروي وين و ويجيلانت، چهار نقشه ي مرحله اي و يك سري كامل ماجرايي را شامل مي شود. شما مي توانيد اين DLC بي نظير را به صورت رايگان و با لينك مستقيم از وبسايت دانلودها دريافت نماييد.

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

 

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. دقت داشته باشيد كه محل نصب اين DLC را دقيقا محل نصبي انتخاب كنيد كه بازي اصلي شما نصب شده است. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد