دانلود بازي FORCED براي PC

دانلود انيميشن

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي FORCED براي PC

۶ بازديد

دانلود بازي FORCED براي PC


38,406 بازديد

سبك اين بازي اكشن, نقش آفريني و استراتژي بوده و بازي از گيم پلي كاملا متفاوت و جالبي پيروي ميكند. اين بازي به صورت ۱-۴ نفره گروهي Co-Op  قابل اجرا ميباشد. شما به عنوان بردگاني هستيد كه در مدرسه گلادياتورها آموزش هاي رزمي را فرا ميگيرد, در نهايت شما براي آزادي خود بايد موجودات بزرگ و عجيب و غريبي را نابود كنيد و به پيروزي برسيد. چهار كلاس شخصيت منحصر به فرد با پلي استايل بالا و بسيار متمايز در بازي وجود دارند كه بايد از آن ها در برابر هيولاها استفاده كنيد. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" يكي از حالت هاي جذاب اين بازي است كه شما در آرنا قرار ميگيرد و بايد دشمنان را نابود كنيد, اين حالت از بخش داستاني بازي كاملا متمايز است, البته سازنده بازي قول حالت هاي بيشتر را در آينده به گيمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

 

سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: QuadCore 2.0 GHz +
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS or better, 512MB+ VRAM
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي، به اجراي آن بپردازيد. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد