یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Dead Sky براي PC

۵ بازديد

دانلود بازي Dead Sky براي PC


25,824 بازديد

Dead Sky عنوان يك بازي جديد و كم حجم در سبك اكشن, شوتر است كه در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ريليز شده است. اين بازي توسط Shorebound Studios ساخت و طراحي شده و سازنده سعي كرده با گيم پلي چالش برانگيز نظر گيمر را بخودش جلب كند. در Dead Sky شما با انواع شيوع بيماري مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهيد شد كه براي زنده ماندن و دوري از بيماري بايد با آن ها مبارزه كنيد. بازي بصورت تيراندازي (شوتر) بوده ولي بازي چندين عنصر برج دفاعي استراتژيك را در خود جاي داده است. گيم پلي متشكل از يك تركيب رضايت بخش بين دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح هاي قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت يو پي اس را در اختيار شما است. در بازي همكاري آنلاين، شما و ۳ تن از دوستان تيم به مبارزه از طريق چندين محيط و چالش هاي منحصر به فرد, با بهره گيري از كار گروهي استراتژي و رفلكس هاي سريع از ويژگي هاي اين بازي است. اوباش و باس ها بصورت تصادفي توليد ميشوند و همچنين شما بايد آيتم هاي موجود را جمع آوري كنيد و به راه خود ادامه دهيد. بازي Dead Sky يك بازي كم حجم است كه در نوبه خود با مقايسه با حجم كمش بسيار عالي طراحي شده است.

Dead Sky PC-HI2U

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows® XP
Processor: Core 2 Duo 2.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia Geforce® 5600 or equivalent (must support Pixel Shader 2.0)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود:    Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد