یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Final Exam براي PC

۴ بازديد

دانلود بازي Final Exam براي PC


21,255 بازديد

Final Exam عنوان يك بازي جديد و كم حجم است كه توسط proudly presents ساخت و طراحي شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط كمپاني Focus Home Interactive منتشر شد. سبك بازي اكشن و پلتفرمر بوده و داستان بازي مربوط به چهار شخصيت دبيرستاني است. شهر از هيولا پر شده و شما خواستار نابودي آن ها هستيد. يك ماجراجويي جديد را آغاز ميكنيد و مراحل را به اتمام ميرسانيد تا به مراحل بالاتري دست پيدا كنيد. اكتشاف محل هاي جديد و پي بردن به مهارت هاي جديد از قسمت هاي ديگري از بازي است. بازي را ميتوانيد بصورت تنها يا دو نفره و آنلاين بازي كنيد كه بدون شك قسمت دو نفره آن ميتواند در درگيري علاوه بر كمك بسيار جذاب باشد. يافتن سلاح هاي جديد، بهبود مهارت هاي خود، باز كردن حركت خاص جديد و قدرت هاي ويرانگر و رسيدن به تقويت كننده (امپلي فاير) از ويژگي هاي اين بازي براي جذب گيمر است. گرافيك بازي حالت انيميشني دارد ولي استفاده از رنگ هاي جذاب و صحنه سازي هاي زيبا ميتواند نظر گيمر را بخودش جلب كنيد.

Final Exam PC-SKIDROW

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.3 GHZ COMPATIBLE SSE2
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON 2600XT/NVIDIA GEFORCE 8600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود:   

Multiupload    Embedupload    Direct Link


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد