شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows براي PC

۴ بازديد

دانلود بازي Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows براي PC


34,442 بازديد

داستان اين بازي وفادار به يكي از كميك هاي لاكپشت هاي نينجا و البته همانند سريال پخش شده اش مي باشد . اما تا الان سازندگان فقط از يك قطب داستان صحبت كرده اند و يك گروه را دشمن نينجاهاي ما قرار داده اند . داستان اصلي بازي در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ يعني همان هايي كه باعث جهش شدند . ماجرا از اين قرار است كه گروهي فضايي از دريچه اي در سياره ي خود وارد سياره ي زمين و البته نيويورك مي شوند و مي خواهند ماده اي را روي زميني ها آزمايش كنند . اين ماده ي صورتي رنگ چيزي است كه باعث جهش هر انساني مي شود . بعد از اينكه گروه نينجاي ما با اين ها مواجه مي شود ، تصميم مي گيرند كه جلوي كارهايشان و تبديل شدن مردم به جهش يافته ها را بگيرند. در داستان ما با فضايي ها و ماده ي جهش زا رو به رو مي شويم ، فضايي ها موجوداتي شبيه هشت پا و مغز انسان هستند كه درون ربات هايي به عنوان بدن قرار مي گيرند. در كنار اين فضايي ها و ماده ي جهش زايشان ، مطمئنا ما با خود جهش يافته ها هم رو به رو مي شويم ، انسان هاي بد يا خوبي كه جهش مي يابند و تبديل به دشمنان ما مي شوند. شردر دومين و همچنين ديرينه ترين دشمن براي گروه نينجاي ما است . توضيحات مربوط به اين شخصيت در ابتداي متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه هاي اين گونه ي قدرتمند بپردازيم . نينجاهاي شردر ، كه در تمامي كميك ها به يك شكل هستند ، تا الان در نمايش هاي بازي مورد ضرب و شتم چهار لاكپشت قرار گرفته اند . البته بين اين نينجاها ممكن است گهگاهي با افرادي قويتر و خاص تر هم رو به رو شويد .

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows PC-FLT

 

 

مبارزات تا الان به خاطر وجود چهار شخصيت ، جذاب و البته پر تنوع ، خود را نشان داده است . هر كدام از شخصيت ها با سلاح هاي خودشان به بهترين نحو در مبارزه جان دشمنان را مي گيرند و البته از محيط هم براي مبارزه استفاده مي كنند . بله درست شنيديد ، محيط بازي تعاملي مي باشد و بازيباز مي تواند از آن براي كشتن و زند ضربات مختلف بر روي دشمنان استفاده كند . به طور مثال اگر در يك محيط شما با تعداد زيادي نينجا در حال مبارزه هستيد مي توانيد يك ميله ي عمودي پيدا كنيد و با يك چرخش به دور آن همه را به ديار باقي بفرستيد . همچنين مي توانيد از اسلحه هايي كه روي زمين افتاده يا شيشه و بطري هاي مختلف هم در مبارزات استفاده كنيد .

ه طور كلي مبارزات در بازي پخته و غني مي باشد ، هر كدام از شخصيت ها فن ها و ضربات مختص به خود را دارند و با سلاح هايي كه دارند متفاوت از هم دشمنان را لت و پار مي كنند . همچنين چهار لاكپشت براي خود تمام كننده هاي و كمبوهاي خشن و جذابي هم دارند كه با اجرا روي دشمنان كارشان را تمام مي كنند و البته وقتي كه اين كمبو ها در بخش چند نفره تركيب شود ، دشمني توانايي مقابله با شما را ندارد .
يكي ديگر از مواردي كه به تنوع بازي در كنار بخش مبارزات و تعويض شخصيت ها كمك شاياني مي كند ، مبارزه در محيط هاي مختلف و تعامل با آن مي باشد كه پيشتر به آن اشاره كرديم . اين تعامل با محيط به طراحي خوب محيط ها و بخش هاي مختلف بازي بر مي گردد كه سازندگان به خوبي از پس آن بر آمده اند . طراحي محيط ها متنوع ، با جزييات راضي كننده و در عين حال قسمت هاي زيادي را براي استفاده بازيبازان در مبارزه قرار داده است . محيط ها از قسمت هاي زير زميني ، روي زمنيي و در خيابان ها ، داخل و روي ساختمان ها و … تشكيل شده است كه بازي را متنوع تر مي كند .

در نهايت بايد گفت كه Out of the Shadows گرچه داستان جديدي را بازگو نمي كند ، و ايده ي خاصي را در داستان ندارد و دوباره با قهرماناني طرف هستيم كه زمين را از دست فضايي ها نجات مي دهند ولي حضور لاكپشت هاي خاطره انگيز در آن و همچنين بررسي دوباره ي زندگي اسپلينتر و شردر خود جاي بسي خوشحالي دارد . از طرفي ديگر بر خلاف داستان كه پيچش خاصي ندارد گيم پلي بازي و مبارزات بسيار پخته و غني مي باشد كه مي تواند ساعت ها شما را سرگرم كند و با لاكپشت هايي كه از مايكي شروع مي شوند و به لئوناردو مي رسند خاطرات زيادي را برايتان زنده كند .

منبع توضيحات : گيم فا

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.40 GHz/AMD Phenom X3 8750 @ 2.4 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD3870 with 512MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c or later Compatible Card

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد