شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Remember Me براي PC

۵ بازديد

دانلود بازي Remember Me براي PC


58,852 بازديد

سال هاي زيادي است كه بازي هاي رايانه اي و فيلم هاي سينمايي آينده ي انسان را ترسيم مي كنند ، آينده اي تاريك كه در آن حضور ماشين ها و ربات ها بسيار پر رنگ شده است و همين ماشين ها دست به طغيان مي زنند و عليه سازندگان خود يعني انسان ها دست به كار مي شوند. وجود تعداد زيادي بازي و فيلم كه داراي همين داستان هستند سبب شده است كه ديگر مخاطبان مشتاق تجربه چنين عناويني نباشند و تنها يك ايده ي جديد است كه مي تواند آن ها را به سمت خود جذب كند. Remember Me همان عنواني است كه اين ايده را داراست. اين بازي آينده ي تاركي ديگر را به تصوير مي كشد كه در آن دولت و حكومت نظارت ويژه اي بر شهرواندان دارد و حتي خاطرات آن ها را نيز به راحتي به دست آورد. بناي اين بازي نيز بر فراموشي و از دست دادن خاطرات است. خاطراتي كه ازان كسي هستند كه خود روزي شكارچي خاطرات ديگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گيگابايت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

 

پاكسازي خاطرات
داستان بازي در سال ۲۰۸۴ و در شهر Neo-Paris  روايت مي شود. داستان بازي حول شخصيتي به نامNilin  مي باشد. او در گذشته در شركتMemoreyes  فعاليت مي كرد. اين شركت خالق فناوري است كه به وسيله ي ان مي توان به ذهن افراد نفوذ كرد و خاطرات و افكار آن ها را مشاهده كرد. اكثر افراد معمولي به راحتي مغلوب اين فناوري مي شوند و تنها تعداد كمي از مردم قابليت محافظت از خاطرات خود را در برابر اين نفوذ دارا هستند.
همانند ساير داستان هاي اين چنيني اين فناوري نيز در ابتدا براي كمك به مردم و بازسازي خاطرات انسان هاي داراي آلزايمر و بيماري هاي شبيه به آن اختراع شده بود وي به تدريج از از راه خدمت به قدرت گام نهاد و به يك وسيله ي خطرناك تبديل شد. از اين رو شركت Memoreyes به عنوان خالق اين تكنولوژي به يكي از قدرتمند ترين شركت هاي جهان تبديل شد كه مي تواند بسياري از فعل و انفعالات مهم را به وسيله ي اين فناوري خود تغيير دهد.
Nilin قهرمان اصلي داستان در گذشته به عنوان شكارچي افكار در اين شركت فعاليت مي كرد و به تدريج به يكي از برترين شكارچيان ذهن تبديل شد. هوش و توانايي او در اين كار باعث شد تا سران شركت براي جلوگيري از خطرات احتمالي كه ممكن بود Nilin به وسيله ي اين توانايي خود ايجاد كند دستور دستگيري او و همچنين پاكسازي خاطرات وي را صادر كنند. از اين رو كارفرماي سابق Nilin خاطرات او را به طور كامل از ذهنش پاك مي كند و حال Nilin بدون هيچ پيشينه اي به دنيال يافتن خاطرات خود و بازسازي آن مي باشد.
پيش مقدمه ي داستان بازي اننين مي باشد و Nilin پس از فرار از زندان و حضور در شهر در يك سازمان ديگر مشغول به فعاليت مي شود ، سازماني كه عليه شركت Memoreyes فعاليت مي كند و اعتقاد دارد كه اين فناوري ضد بشريت است . در واقع هدف Nilin از پيوستن به اين گروه در درجه ي اول يافتن عاملان دستگيري او و بازسازي خاطرات خويش و همچنين استفاده از خاطرات مهم و توانايي شكار ذهن خود براي پايه ريزي يك انقلاب عليه Memoreyes .
در كل با توجه به اطلاعات منتشر شده از داستان بازي مي توان به اين نتيجه رسيد كه Remember Me از داستان بسيار قوي برخوردار است و با توجه به اينكه بازي با فراموشي Nilin آغاز مي شود مي توان انتظار پيچش هاي داستان و غافلگيري هاي زيادي را داشت. Remember Me شما را به آينده ي تاركي كه در ان فناوري هاي بر عليه انسان عمل مي كند خواهد برد و به شما نشان مي دهد كه هر فناوري و تكنولوژي نمي تواند به عنوان يك عامل خدماتي عرضه شود بلكه فناوري نيز مي تواند يك خطر محسوب شود.

 

شكارچي ذهن
گيم پلي Remember Me يكي از برترين گيم پلي ها در نسل حاضر مي باشد. طبق نمايش ها و تريلر هاي منتشر شده از گيم پلي بازي ، بيش از ۵۰۰۰۰ كمبو يا تمام كننده ي مختلف در اين بازي وجود دارد كه بازيباز مي تواند از طريق بخشي در بازي به نام combo laboratory چندين كمبو را با يكديگر تركيب كند و كمبو هاي جديد ايجاد كند. وجود اين بخش سبب مي شود كه مخاطب هر بار به قصد اينكه شاهد كمبوي زيباتر و جديد تري باشد بازي را از ابتدا شرع كند و با توليد كمبو هاي جديد از بازي لذت ببرد.
البته تمام كمبو ها به اين جا ختم نمي شوند بلكه سازندگان تدارك ويزه اي براي اين بخش در بازي ديده اند . تعداي كمبوي بسيار زيبا و البته قوي نيز در جريان بازي وجود دارد كه تنهايي زماني قابل استفاده و قعال خواهد شد كه ميزان تمركز Nilin به حد مشخصي برسد . اين ضربات S pressens نام دارند كه داراي انواع مختلفي نيز مي باشند كه مهم ترين ان ها حالت Logic bomb مي باشد. در اين حالت Nilin به هنگام مبارزه يك ماده ي انفجاري بسيار قوي را بر روي بدن دشمن جا سازي مي كند و با هل دادن او به سمت ساير دشمنان سبب مي شود كه با انفجار ماده ي انفجاري دشمناني كه تا فاصله ي معيني از محل انفجار قرار دارند نابود شوند.
همچنين Nilin اين قابليت را نيز دارا است كه مي تواند ربات ها را هك كند و با تغيير سيستم آن ها ، از آن ها به عنوان يار براي خود در مقابله با دشمنان استفاده كند . در واقع مي توان گفت گيم پلي Remember Me تركيبي از مبارزات هيجان انگيز بازي هاي اكشن چون سري Batman  همراه مخفي كاري هاي موجود در بازي هاي اين سبك چون Splinter Cell  مي باشد. همچنين زامبي هاي نيز در اين بازي وجود دارند كه البته در موارد بسيار كم شاهد مبارزه و رويارويي با آن ها خوايهم بود. البته آن ها در فاضلاب هاي شهر وجود دارند و مانند سري رزيدنت اويل همواره در سر ره شما وجود نخواهند داشت.
بازي تا حدودي شبيه به عناوين جهان آزاد مي باشد ولي نه به حدي كه همانند سري GTA  قادر به گشت و گذار در محيط و شهر باشيد بلكه تنها قادريد روش هاي انجام ماموريت و همچنين اطلاعاتي درباره ي اهداف خود را از طريق جست و جو در محيط بيابيد. البته شما مي توانيد به فروشگاه هاي موجود در بازي مراجعه كنيد و با خريد حافظه ي مورد نظر خود اطلاعاتي كه درباره ي هدف خود نياز داريد را بي هيچ مشكلي به دست آوريد.
همانطور كه گفته شد Nilin يك شكارچي ذهن است و به راحتي مي تواند حافظه ي افراد را تغيير دهد . او بدون اينكه نياز به سلاحي داشته باشد مي تواند با نفوذ به خاطرات هدف خود و تغيير آن ها به نوعي كه باعث شود هدف مورد نظر دچار عذاب وجدان شود ، باعث شود هدف خود كشي كند و وي بدون حتي دست زدن به اسلحه هدف خود را نابود كرده باشد. به اين ترتيب نبايد انتظار وجود سلاح هاي گرم را در طول گيم پلي بازي داشت زيرا Nilin خود بزرگترين سلاح را دارا است و ان توانايي نفوذ به ذهن دشمنان خود و تغيير آن به سود خود مي باشد.

 

مرا به خاطر آور
Remember Me عنواني است كه در ابتدا ساخت ان متوقف شده بود و مي رفت كه به عناوين بپيونند كه هيچ وقت ساخته نشدند ولي شركت Capcom كه به خوبي از پتانسل بالاي اين بازي با خبر بود امتياز ساخت آن را خريداري كرد و حال شاهد يك IP جديد هستيم كه مي تواند حرف هاي بسياري براي گفتن داشته باشد. وجود داستاني جالب كه به آينده ي تاريك بشريت مي پردازد و عوقاب پيشرفت تكنولوژي را به تصوير مي كشد يكي از نقاط قوت اين بازي مي باشد. همچنين گيم پلي بسيار جذاب و هيجاني ببازي و وجود ايده هاي نوآورانه در اين بخش چون سفارشي سازي كمبو ها هر چه بيشتر Remember Me را به يك عنوان تراز اول تبديل كرده است .

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

سيستم پيشنهادي:

OS:Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® Core™ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. فايل اجرايي بازي را توسط فايروال خود بلاك كنيد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

توجه مهم: كاربران محترم وبسايت دانلودها، با توجه به كپي رايت دار بودن سرور Direct Link 2 و شكايت شركت مايكروسافت از لينك هاي قرار گرفته اين شركت بر روي اين سرور، اكانت وبسايت و تمامي فايل هاي موجود بر روي آن پاك شده اند. اگر شما در حال دانلود از اين سرور بوده ايد، براي ادامه ي دانلود خود لطفا اينجا را مطالعه بفرماييد و بدون هيچ مشكلي فايل هاي خود را دريافت نماييد. ممنون از همكاري شما.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد