شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود آپديت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

۴ بازديد

دانلود آپديت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs


آپديت جديد بازي Crysis 2 كه چندي پيش عرضه شده بود ، سرانجام براي نسخه هاي كرك شده نيز در اينترنت قرار گرفت ! اين آپديت تغييرات بسيار گسترده اي را در محيط بازي ايجاد كرده و يكي از دليل هاي اين تغييرات ، استفاده از تكنولوژي DirectX 11 Ultra مي باشد. جزئيات بازي شكل جديدي به خود گرفته و روند بازي به صورت بسيار طبيعي تر و جذاب تر مي باشد. از جمله تغييرات ديگري كه صورت گرفته ، مي توان به مواردي همچون : اضافه شدن سايه هاي اشخاص در نزديكي ، استفاده از تكنولوژي با كيفيت عالي HDR Motion Blur ، طبيعي تر شدن هرچه بيشتر سايه ي اشخاص و اشياء موجود در بازي ، مات سازي اجزاء پرتاب شونده در بازي ، طبيعي تر شدن حركت آب در بازي ، بهتر شدن هر چه بيشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشياء ، بهبود در پشتباني از كارت گرافيك هاي چندگانه و … . شما از هم اكنون مي توانيد اين آپديت بي نظير را به صورت رايگان و با لينك مستقيم از وبسايت دانلودها دريافت نماييد.

 

 

 توضيحات نصب بازي: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتي ويروس خود را غير فعال بسازيد تا از پاك شدن فايل هاي كرك توسط آنتي ويروس شما جلوگيري شود. سپس به اكستركت بپردازيد.ابتدا فايل اجرايي Crysis2Patch19.exe را نصب نماييد. سپس فايل اجرايي Crysis2Directx11UltraUpgrade.exe و سپس فايل اجرايي Crysis2HighResolutionTexturePack.exe را نصب نماييد. پس از اتمام اين ۳ مورد ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين آپديت بسيار كاربردي ، نهايت لذت را ببريد.

 

 توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

 دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link 2    Direct Link

 

- دانلود پچ ۱.۹ بازي ، نسخه FLTDOX بدون مشكل در پچ شدن

 

رفع مشكل سيو نشدن بازي:

براي رفع مشكل در سيو نشدن بازي ، فايل زير را دانلود نماييد و در محل نصب بازي ، در آدرس crysis 2bin32 جايگزين نماييد. حال به اجراي بازي بپردازيد.

 

- دانلود فايل رفع مشكل در ذخيره سازي بازي

 

– براي دانلود بازي Crysis 2 اينجا را كليك كنيد

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد