شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Wartime براي PC

۴ بازديد

دانلود بازي Wartime براي PC


36,422 بازديد

عنوان Wartime يك ماد از بازي Crysis Warhead مي باشد كه وقايع بعد از آن را روايت مي كند. گرافيك بازي با استفاده از نسخه ي بهينه شده ي CryEngine 2 ساخته شده است و نويد يك گرافيك فوق العاده را مي دهد.داستان بازي دقيقا پس از رخداد هاي كرايسيس وارهد اتفاق ميافتد.در انتهاي قسمت قبل شاهد بوديم نيروهاي آمريكايي  پس از جنگي سخت با دشمنان بيگانه و نيروهاي نظامي كره ي شمالي تصميم به ترك جزيره و عقب نشيني ميگيرند.ولي در اين ميان گروهبان سايكو كه سربازي شجاع و جسور است تصميم ميگيرد به جزيره بازگشته و كار سربازان كره اي را يك سره كند.از طرفي نيروهاي بيگانه هر لحظه بيش از پيش در جزاير پيشرفت ميكنند و اوضاع بسيار نابه ساماني را به وجود آورده اند.هدف اصلي گروهبان سايكو از بين بردن نيروهاي كره اي و به خصوص رهبر آنها،كيم لي است كه تمام اتفاقات بازي و بحرانهاي به وجود آمده به خاطر كارشكني و خودخواهي هاي اين فرد است.سايكو براي جلوگيري و از بين بردن اين فرد عازم مناطقي ميشود كه قبلا رهبر نيروهاي كره اي در آنجا ديده شده است.اين راه بسيار سختتر از قبل است و سايكو مجبور است يك تنه به دل صدها سرباز كره اي و همچنين سربازاني كه به لباس نانو مجهز هستند بزند.در اين ميان بيگانگان در جاي جاي مناطق بازي حضور دارند و كار را براي پيشروي شما سخت ميكنند.

 

 

—————————————————————-

 

استوديو بازي سازي اپيدميك در سال ۱۳۸۵ توسط آقايان مسعود و مبين معاوي تاسيس شد ، اين استوديو از سال ۱۳۸۷ اولين پروژه ي خود را آغاز نمود و توانست در سال ۱۳۸۹ بازي اي با نام Wartime را به معرض نمايش بگذارد. Wartime توانست عنوان بهترين ماد/بازي سال ۱۳۹۰ را از آن خود كند ، داستان اين بازي ادامه اي بر بازي Crysis Warhead بود كه حتي توانست از اين بازي هم فراتر رود و از نظر فني پيشرفت چشم گيري داشته باشد. Wartime در سال ۱۳۹۰از حالت ماد خارج و به يك بازي مستقل تبديل شد. با اضافه شدن رضا حسني به اپيدميك ، اين استوديو مشغول گذراندن مراحل پيش توليد بازي جديد خود به نام Wartime 2 است كه قرار است با موتور پر قدرت CryENGINE 3 ساخته شود…

 

 

سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP /  Windows Vista  / Windows 7

CPU : XP 2.8 Ghz or Faster / Vista 3.2 Ghz or Faster

RAM: 1 GB 

Hard Disk Space: 6 GB of free hard disk space

Video Card: Nvidia GeForce 6800 GT or Greater / ATI Radeon 9800 Pro

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاوير محيط بازي :

 

———————————————————————————

كاور نسخه ي فارسي و انگليسي:

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود DVD 1 به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

 

دانلود DVD 2 به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد