شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي ۰۰۷Legends براي PC

۵ بازديد

دانلود بازي ۰۰۷Legends براي PC


38,942 بازديد

۰۰۷Legends بازي اكشن اول شخص و مخفي كاري است. داستان بازي را آقاي Bruce Feirstein (يكي از نويسندگان مشهور سري فيلمها و بازيهاي ۰۰۷) نوشته است. اين عنوان روايتي فراگير از ۵ فيلم كلاسيك سري و همچنين آخرين فيلم اين سري (Skyfall) است كه همزمان با بازي منتشر مي شود.
در اين بازي از چهره و صداي جيمز باند چند سال اخير يعني Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهاي قديمي ماموران ۰۰۷ در كنار عنوان جديد حال و هوايي مدرن و نوستالوژيك ايجاد كرده است. اما مانند اكثر بازي هايي كه از روي فيلم هاي سينمايي ساخته مي شوند و بايد در روز اكران فيلم عرضه شوند طراحي هاي محيطي بازي آنچنان جالب نيستند و عجله در طراحي هاي بازي مشهود است. اما با اين حال باز هم هيجانات ماموريت هاي جيمز مي تواند براي بسياري جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

 

سيستم مورد نياز بازي :

CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

RAM:2 GB RAM

VGA:Shader 3.0 or better NVIDIA® GeForce™ 9600GT 512MB / ATI® Radeon™ HD 3870 512MB or better

DX:9.0c

OS:Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7

HDD:10 GB HD space

Sound:DirectX® 9.0c compatible

 

تصاوير محيط بازي :

 

  مشكلات رايج:

۱)اگر در هنگام بازي با مشكل d3dx9 و يا از اين قبيل مشكلات مواجه شديد ، آخرين نسخه DirectX را نصب نموده و سيستم را ريستارت كنيد و سپس به اجراي بازي بپردازيد. آخرين نسخه DirectX را مي توانيد از اينجا دانلود كنيد. هم چنين در اكثر بازي ها ، در فايل هاي دانلودي شما وجود دارد.

۲) در هنگام اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه هميشه آنتي ويروس شما غير فعال باشد . زيرا اكثر مواقع ، آنتي ويروس ها ، كرك بازي ها را ويروس شناسايي كرده و آن را پاك مي كنند و به همين علت شما نمي توانيد بازي را كرك كنيد و بازي اجرا نمي شود.

۳) سرورهاي مختلف قابليت جايگزيني همديگر را دارا مي باشند. به اين ترتيب كه اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دريافت كنيد و ساير پارت ها را از سرور Fileserve و يا Rapidshare و يا … ، در اكستركت كردن بازي مشكلي بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود DVD 1 به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Direct Link

 

دانلود DVD 2 به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

 

دانلود كرك FLT بازي به صورت جداگانه


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد