شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دانلود بازي Football Manager 2014 براي PC

۴ بازديد

دانلود بازي Football Manager 2014 براي PC


21,893 بازديد

 بيش از ۱۰۰۰ نكته ي مثبت را نسبت به عرضه ي سال قبل خود داراست و استوديوي بازي سازي آن را واقع گرا ترين شبيه ساز مديريت فوتبالي كه تاكنون منتشر شده خطاب مي كند. اين بازي در عين حال كه براي PC و Mac منتشر مي شود، براي Linux نيز منتشر خواهد شد. و قابليت ذخيره سازي cloud اين اجازه را به بازيكن مي دهد تا career هاي خود را از هر كامپيوتري برداشت كند. تغييراتي كه در نسخه ي ۲۰۱۴ اين بازي صورت گرفته را مي توان بدين صورت بيان داشت: موتور گرافيگي بهبود يافته، تعميرات اساسي و تكنيكي، نقل و انتقالات و قرارداد هاي واقع گرايانه تر، فعل و انفعالات پيچيده تر هيئت مديره، تعامل هاي پيچيده تر بين اجزا، بازيكنان و مديران رقبا، سيستم خبر رساني بهبود يافته، رابط كاربري بهبود يافته، تكامل يافتن حالت كلاسيك، ويژگي هاي اجتماعي اضافي و بهبود تكنولوژي هاي بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

 

حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD, Athlon. Windows XP: 1.6GHz+, Windows Vista/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاويري از محيط بازي:

 

توضيحات نصب: پس از دانلود و اكستركت كردن پارت ها ، دقت داشته باشيد كه آنتي ويروس شما غير فعال باشد. حال فايل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. پس از اتمام نصب بازي ، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.

 

توجه: از اين پس ، فايل هاي فشرده با حجمي بيش از ۱۰۰ مگابايت داراي ۵% ريكاوري هستند. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

 

دانلود به صورت پارت هاي ۱گيگابايتي:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد